Közvetítés konfliktusokban - mediáció
Nyitott mediáció szolgálat, ingyenes mediátori szolgáltatás havonta egyszer.
Megoldhatatlannak tűnő konfliktusa van a párjával, gyermekével, rokonaival vagy a munkahelyén a főnökével, munkatársaival, vagy nem tud megegyezni a szomszédjával? Vegye igénybe az ingyenes mediátori szolgáltatást a WKK-ban!
Ideje: minden hónap első péntekje 17.00-20.00
Első alkalom: szeptember 1., péntek 17.00-20.00
Mi is a mediáció?
A mediáció konfliktuskezelést jelent két vagy több haragban vagy nézeteltérésben álló ember között. A mediátor egy közvetítő, aki pártatlanul segít egyezségre jutni, megbeszélni a konfliktust.
Ki veheti igénybe?
Bárki, aki nem tudja egyedül megoldani a konfliktusát valakivel/valakikkel. Például: családtagok között, szomszédok között, szülő - gyermek között.
Mennyibe kerül a szolgáltatás?
A WKK-ban ebben az esetben semmibe nem kerül, díjmentes szolgáltatás.
Hogyan lehet jelentkezni?
Adja meg nevét és telefonszámát a WKK információs kollégáinak a kultúrház központi számán (282-9895 vagy 358-0690), és egy mediátor kolléga meg fogja keresni Önt, hogy megbeszéljék a részleteket, és időpontot egyeztessenek, vagy írjon a mediacio@atalakulo.hu e-mail címre!
A mediátor csoport tagjai:
Balogh Ágnes
Matkovics István
Tracey Wheatley
Matolcsi Zsuzsa
Ferenczi István
Részletek
|
Matkovics István Email: matkovicsi@gmail.com Email 2: mediacio@atalakulo.hu Telefonszám: +36709497679 Bemutatkozás: Meggyőződésem, hogy az emberek magukban hordozzák azokat a saját kapacitásokat, amelyekkel sikeresebbek, hatékonyabbak lehetnek. Az ember természetéből adódik, hogy stresszes helyzetben megváltoznak a kompetenciái, torzul a kommunikációja. Ezért tartom fontosnak a stresszkezelést, a konfliktusok kezelését mindenki számára.
19 éve foglalkozom tréningek vezetésével. Ez időszak elején - 2008-ig - a tréneri munkák mellett vállalatvezetéssel, projekt managementtel is foglalkoztam. 2008-tól kizárólag trénerként tevékenykedtem, elsősorban a kommunikáció fejlesztése, a konfliktuskezelési stratégiák elsajátítása volt kiemelt terület számomra.
2010-től még inkább a konfliktuskezelési módok, stratégiák felé fordultam. Elvégeztem a mediátorképzést, a coach képzést, a facilitátor képzést, és gyakorlatban is mediálni kezdtem, coachingot folytattam, és facilitátorként csoportok konfliktuskezelésében vettem részt. Összes programja |